Millores per fer els tràmits digitals amb el consistori

El nou disseny de la carpeta ciutadana de montcada.cat és més fàcil i intuïtiu

L’apartat ‘Carpeta ciutadana’ del web municipal, www.montcada.cat, disposa des d’aquest dimarts, 15 de novembre, d’un nou disseny, més intuïtiu i de fàcil accés, per facilitar els tràmits que actualment es poden fer de forma digital amb l’Ajuntament. El nou format també permet tramitar amb altres certificats digitals i no només amb l’Idcat de l’Agència Catalana de Certificació, com succeïa abans d’aquestes millores. Ara es podrà fer servir el DNI digital, el certificat emès per la Fàbrica de Moneda i Timbre i els d’aquells òrgans col·legials que en disposin d’un propi. Aquests canvis s’han fet aprofitant uns problemes tècnics que han mantingut inactiva la carpeta ciutadana durant uns mesos.

La presidenta de l’Àrea Interna i regidora de Noves Tecnologies, M.Carmen Porro (PSC), ha afirmat que “aquests canvis responen a la voluntat de continuar facilitant l’accés electrònic de la ciutadania a l’administració”. El tràmit online més reclamat per la ciutadania, segons ha explicat l’edil, és el justificant d’empadronament, que es pot tramitar de forma digital en la seva totalitat. La carpeta ciutadana és una eina que permet fer consultes, com ara, de gestió de rebuts i expedients, de dades del padró o sobre els documents que s’hagin entrat per registre, entre d’altres.

Seccions:

Deixa un comentari