El ‘Montcatapa’ tindrà continuïtat, tot i que l’MCC es planteja fer alguns canvis

La ruta de tapes, que es va fer durant el mes de juliol, va comptar amb la participació d’11 establiments locals

Imatge de la tapa que va oferir el bar l'Àpat
MCC

Tot i que encara no disposa de xifres oficials de la quantitat de tapes que s'han consumit, l'associació Montcada Centre Comerç (MCC) fa un balanç molt positiu de la primera ruta 'Montcatapa' que es va celebrar durant les últimes tres setmanes del mes de juliol, de dijous a dissabte. Aquesta iniciativa va comptar amb la participació d'un total d'11 bars i restaurants (La Poma, l'Àpat, Bar Manhattan, Danubio, Granja Cuervo, Bar Colón, Baviera, Cafè d'Itàlia, Deja Vu, La Sacristía i Komikita) que oferien una tapa al preu de 2 euros. Miquel Jorge, dinamitzador de l'MCC, destaca que 'Montcatapa' "ha complert amb el seu objectiu de promocionar els establiments locals, fossin o no membres de l'associació com era el cas de quatre dels participants". De cara al futur, l'MCC repetirà l'experiència, però es planteja fer alguns canvis. Per exemple, estudiarà que es puguin organitzar dues edicions a l'any, a la primavera i a la tardor, i fixar un preu únic, encara per deteminar, que inclogui la tapa i una beguda.

El 2 de setembre, es donarà a conèixer el nom de la millor tapa, que serà escollida per votació popular amb la puntació que van atorgar els consumidors. També es sortejaran tres vals, amb un valor de 100 euros cadascun, per poder comprar a comerços de l'MCC entre les persones que van omplir el llibret del 'Montcatapa' amb els segells que acrediten que van provar les 11 tapes elaborades a la ruta. Els vots i les butlletes completades es poden entregar fins a l'1 de setembre als establiments participants, als comerços associats o a la seu de l'MCC (Doctor Buxó, 14). 

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari