Promoció Econòmica inicia un curs sobre operacions auxiliars administratives
Els inscrits obtindran el Certificat de Professionalitat exigit per les empreses
Les instal·lacions del Centre Cívic i de Serveis Antigues Escoles de Mas Rampinyo acullen, des d’ahir, el curs “Operacions auxiliars d’enregistrament i tractament de dades i document”, organitzat per la Regidoria de Promoció Econòmica, Empresa i Ocupació. El curs, que té una durada de 460 hores i finalitzarà el proper mes de juliol, el realitzen 17 persones en situació d’atur. La formació s’imparteix de dilluns a divendres de 9 a 14h.
Aquest curs consta diferents unitats formatives on hi predominen els aprenentatges de programes informàtics imprescindibles en el treball d’oficina actual com els programes Word, Excel i Access, entre d’altres. El curs també inclou formació en prevenció de riscos laborals, sensibilització mediambiental, inserció laboral i un mòdul de pràctiques professionals no laborals.
Els alumnes que realitzin i aprovin els diferents mòduls del curs obtindran el Certificat de Professionalitat, un dels requisits imprescindibles demanats per les empreses a l’hora de fer contractacions. Aquest document oficial acreditarà que tenen els coneixements i habilitats adequats i necessaris per treballar com a auxiliars d’oficina realitzant operacions de gravació de dades, transcriure, reproduir i arxivar la informació i documentació requerides a les tasques administratives i de gestió a qualsevol empresa o entitat del sector públic o privat, principalment a oficines, despatxos i departaments d’administració.
El regidor de Promoció Econòmica, Empresa i Ocupació, Joan Carles Paredes (CiU), que va assistir ahir a la jornada inaugural, ha recordat que “des del Departament d’Ocupació seguim apostant per la millora formativa dels nostres aturats, una formació especialitzada de qualitat”.