La Favmir insta els veïns que reclamin si creuen que no han rebut una atenció correcta als ambulatoris

L’acció forma part de la campanya per reivindicar millores en la sanitat pública

La Federació d’Associacions de Veïns de Montcada i Reixac (Favmir) insta els veïns a presentar una reclamació formal si consideren que no se’ls ha atès bè als centres d’atenció primària (CAP) del municipi. Aquesta acció forma part de la campanya de denúncia de la situació actual del sistema sanitari a Montcada que el col·lectiu veïnal va engegar l’any passat i va culminar amb la presentació de 6.763 signatures ciutadanes a l’Ajuntament i a l’Institut Català de la Salut. A final de gener, representants del Departament de Salut i del consistori van mantenir una reunió amb els veïns durant la qual van atendre les reclamacions ciutadanes i es van comprometre a millorar el servei.

 

No s’ha avançat res després de la reunió i es produeixen  situacions als ambulatoris que continuen clamant el cel”, ha explicat el president de la Favmir, Antonio Cera. Les principals reivindicacions són que els metges triguen molt a donar dia i hora i la manca d’especialistes als centres de Montcada, com ara de llevadores. La Favmir ha distribuït entre les AV fulls on s’informa a la ciutadania dels passos que ha de donar per omplir correctament una reclamació. El col·lectiu recomana als usuaris que en portin una còpia al local de la seva AV o bé al de la Favmir (Casa de la Vila).

 

 

Seccions:
Etiquetes:

Deixa un comentari