Queixes veïnals sobre el servei de Sagalés al municipi

L’AV de Mas Rampinyo i diversos usuaris mostren el seu malestar sobre el funcionament de la línia d’autobusos

L’AV de Mas Rampinyo ha fet públic el seu malestar sobre el funcionament de la línia d’autobusos Sagalés al seu pas pel barri montcadenc. L’entitat considera que el servei és deficient perquè no cobreix les necessitats del veïnat, cada vegada amb més població. “Cada dia es formen cues de gent a les parades perquè la freqüència de pas en les hores punta és insuficient“, argumenta Laura Sánchez, secretària de l’AV.

Cada dia es formen cues de gent a les parades perquè la freqüència de pas en les hores punta és insuficient

Laura Sánchez, presidenta de l’AV de Mas Rampinyo

Un equip de ‘laveu.cat’ s’ha desplaçat aquest divendres al matí fins a les parades situades a l’avinguda de Catalunya i el carrer Anselm Clavé per copsar l’opinió dels usuaris. “Els autobusos no arriben puntuals i, moltes vegades, ni obren portes perquè ja venen plens d’altres municipis”, comenta Alejandro, usuari habitual de la línia. “Cada dia, som més d’una vintena de persones a la parada i no podem pujar-hi tots, és una vergonya”, assegura la usuària Mari Carmen Guerra, qui proposa que Sagalés creï una nova línia entre Montcada i Barcelona per millorar el servei al municipi.

Els autobusos no arriben puntuals i, moltes vegades, ni obren portes perquè ja venen plens d’altres municipis

Alejandro, usuari

Línies i horaris

Sagalés té operatives tres línies de dilluns a divendres al municipi. La 201 té una freqüència de pas de mitja hora, mentre que la 320 i la 302 es van alternant cada mitja hora, passant cada 10-15 minuts en les hores punta. Els caps de setmana i els festius, estan en servei les línies 202, 203, 303 i 305. En l’estona que l’equip de ‘laveu.cat’ ha estat a les parades de Mas Rampinyo, han passat per l’avinguda de Catalunya dos autobusos entre les 7.10 i les 7.25 h , i a les 7.51 h, han arribat dos vehicles alhora a Anselm Clavé que han pogut absorbir la vintena de persones que hi havia a la parada. Segons fonts de la companyia, el servei no ha variat l’horari després de Setmana Santa, tot i que reconeix que “durant la setmana passada, per condicions de densitat de trànsit, les expedicions circulaven a l’hora punta amb retard, en alguns casos prop dels 15 minuts”.

Durant la setmana passada, per condicions de densitat de trànsit, les expedicions circulaven a l’hora punta amb retard, en alguns casos prop dels 15 minuts

Empresa Sagalés

L’Ajuntament és coneixedor dels problemes en el servei que ofereix l’empresa Sagalés al municipi, a la qual ha traslladat en diverses ocasions les queixes veïnals. Fonts municipals han subratllat que seguiran a sobre del tema per exigir a la companyia i l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) la millora del transport públic a la ciutat.

Deixa un comentari