L’estadi de la Ferreria, escenari d’un anunci de Nike amb Frenkie de Jong

El migcampista del Barça va enregistrar un anunci el passat 31 d’agost a l’equipament municipal, gràcies a l’acord del FB Montcada amb Futbol Emotion

El migcampista del Barça Frenkie de Jong, a l'estadi de la Ferreria
Futbol Emotion

L’estadi de la Ferreria és una de les instal·lacions esportives més conegudes i emblemàtiques de la ciutat que, fins i tot, desperta l’interès de grans marques esportives. Aquest és el cas de Nike, que el passat 31 d’agost va enregistrar un anunci a l’equipament municipal on el protagonista era el migcampista del FC Barcelona, Frenkie de Jong.

La multinacional va escollir l’equipament municipal com a espai del seu anunci a través de l’empresa Futbol Emotion, amb qui el FB Montcada té un acord per equipar els més de 700 jugadors de l’escola de futbol local. “Van considerar que l’estadi era el lloc ideal per presentar les noves botes de Nike anomenades Tiempo 10″, assegura el responsable de premsa del FB, Sergi Colete.

Per la seva banda, el president de l’entitat, Xavier Soldevilla, ha agraït a l’Ajuntament la cessió d’aquestes “instal·lacions espectaculars” per a la gravació de l’espot, en considerar que “treballant tots plegats podem aconseguir grans fites per al futbol montcadenc”.

De Jong va estar al camp de la Ferreria al voltant de tres hores on, a banda de l’anunci per a Nike, també va enregistrar un repte de control de la pilota amb el presentador Juanma González, de Futbol Emotion.

Frenkie de Jong, amb dos jugadors del FB Montcada durant la seva estada a La Ferreria
FB Montcada

Deixa un comentari