‘La Veu’ i el diari ‘laveu.cat’ estrenen una nova etapa

Els mitjans públics canvien de disseny per apropar-se a la seva audiència i ofereixen nous continguts, donant prioritat a l’anàlisi, l’opinió i la participació

Montcada Comunicació, l’organisme autònom que gestiona els mitjans de titularitat pública La Veu, laveu.cat i Montcada Ràdio, culmina aquest mes de novembre un projecte iniciat a principi d’any amb l’objectiu de modernitzar el disseny dels seus canals informatius i aglutinar-los sota una única marca, laVeu, la mateixa que també tindran les seves xarxes socials. El butlletí municipal ha canviat de format, reduint lleugerament el seu tamany, oferint els continguts de forma més visual i atractiva i presentant seccions novedoses. Entre les principals incorporacions hi ha la promoció de la participació a través d’una secció amb articles d’opinió, on també hi ha càpsul·les amb continguts divulgatius de professionals de diferents àmbits. També hi ha una ferma aposta per gèneres com l’entrevista o el reportatge, tractant la informació en profunditat i des de l’anàlisi, seguint més la línia d’una revista que no tant d’un periòdic, com fins ara. L’actualitat continua tenint presència a la publicació però, sobretot, es deriva cap al portal de notícies laveu.cat que també estrena nova imatge.

La nova marca de La Veu vol potenciar els mitjans i la presència a les xarxa socials

El nou projecte s’alimenta de tecnologia intel·ligent, amb una clara aposta per la innovació Pilar Abián

Dinamisme

El nou portal s’ha transformat en un mitjà més visual i dinàmic que ofereix una nova experiència de navegació i fa un salt qualitatiu respecte l’anterior format des d’un punt de vista tecnològic, enriquint els formats i potenciant els vídeos i les fotogaleries. El resultat és un web més funcional, amb un nou motor de recerca de paraules exactes i on els continguts s’interrelacionen de forma automàtica. “Hem apostat per un nou diari digital que respongui a les necessitats i exigències de les nostres audiències”, ha explicat la gerent de Montcada Comunicació, Pilar Abián. El nou projecte s’alimenta de tecnologia intel·ligent, amb una clara aposta per la innovació i amb més recursos per seguir l’actualitat informativa.

Compromís de proximitat

En la mateixa línia que el butlletí municipal, laveu.cat continua potenciant els continguts més propers, prioritzant la participació activa i establint noves vies de comunicació amb l’audiència mitjançant una major interacció en les notícies, incorporant un rànquing d’articles i un butlletí setmanal via subscripció. El portal també inclou seccions amb participació de col·laboradors de diferents àmbits: cultura, mediambient, educació, esports…
Amb els canvis incorporats, laveu.cat té l’objectiu de consolidar-se com el referent informatiu de l’actualitat al municipi, aprofitant la immediatesa amb què es proporciona la informació i responent als hàbits de consum de la majoria de la població, que utilitza els dispositius mòbils per connectar als mitjans. Una altra de les primícies que oferirà Montcada Comunicació en breu és el seu trasllat del subterrani de l’edifici de l’Ajuntament a un local del carrer Major proper a la Casa de la Vila on els mitjans públics estaran més accessibles i propers a la ciutadania.

Deixa un comentari