Claudia Pina i diverses entitats de Montcada es posicionen en contra dels actes masclistes del president de la RFEF
Clubs esportius i polítics del municipi també es posicionen en contra de Rubiales per la seva conducta amb Jennifer Hermoso i demanen igualtat
La jugadora montcadenca del Barça, Claudia Pina, va ser una de les primeres a mostrar suport a Jennifer Hermoso, jugadora de la selecció espanyola, qui va patir unes actituds masclistes i intolerables del president de la RFEF, Reial Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales durant la celebració del Mundial femení que va guanyar Espanya.
Els actes que va patir Hermoso han estat condemnats per un centenar de jugadores professional. A més, 81 jugadores espanyoles, entre elles la montcadenca Claudia Pina, van llençar un comunicat en què denuncien conductes que atempten contra els drets de les dones. També van afirmar que si seguien els mateixos dirigents a la RFEF no tornarien a la selecció. Pina és una de les 15 jugadores d’Espanya que ja va renunciar a la selecció abans del Mundial demanant millores en les estructures de la Federació per al futbol femení.
Gràcies a totes aquestes denúncies i ressò que ha tingut la notícia en l’àmbit internacional, la FIFA, màxim òrgan del futbol, ha inhabilitat temporalment a Luis Rubiales com a president de la Federació Espanyola de Futbol.

Relevo
Diverses entitats montcadenques, en contra de Rubiales
El passat divendres 25 d’agost, Luis Rubiales va fer una roda de premsa donant la seva versió dels fets. El seu discurs masclista va cridar l’atenció de tot el món i les entitats esportives es van començar a posicionar en la seva contra. A Montcada, el primer va ser el FB Montcada que va llençar un comunicat a les seves xarxes socials amb un missatge de tolerància zero davant del masclisme.
Altres clubs del municipi, com la Salle Montcada, la UE Sant Joan i el FS Montcada també han denunciat els actes i han mostrat el seu suport cap a una societat igualitària que defensi els drets de les dones. A més, totes les entitats estan d’acord en el fet que l’actitud mostrada per Luis Rubiales no representen els valors de l’esport al nostre país.
Els polítics també es mullen
El primer partit polític de Montcada en pronunciar-se va ser En Comú Podem, que van emetre un comunicat al seu Instagram rebutjant els actes de Rubiales i defensant el moviment femninista.

En Comú Podem Montcada i Reixac
Bartolo Egea, alcalde del municipi, va posar un missatge contundent a les seves xarxes socials. Egea va afirmar que la intervenció de Rubiales havia sigut inacceptable i que se li havia de fer fora del seu càrrec.
ERC també va condemnar els fets a les seves xarxes i van donar suport a la montcadenca Claudia Pina. A més, d’exigir la destitució immediata del president de la RFEF.