ECP carrega contra el govern pel comunicat en què desmenteix irregularitats en la designació de personal

La cap de l’oposició respon les crítiques i ratifica la seva denúncia

L’endemà del comunicat que va fer ahir el govern municipal desmentit el contingut dels escrits que el sindicat majoritari a l’Ajuntament, CCOO, i el principal grup de l’oposició, ECP, havien fet qüestionant la manera de procedir del coordinador general del consistori en l’àmbit de l’organització i mobilitat de la plantilla, la portaveu dels comuns ha respost els comentaris de l’executiu. D’entrada, Laura Campos ha criticat que el govern hagi publicat el comunicat al web i a les xarxes municipals, entenent que està instrumentalitzant els canals de comunicació institucionals. “Pel contingut, les formes i els termes, és més un comunicat de partit que no de l’Ajuntament”, opina l’edil.

Campos també demana al govern que no confongui la crítica a la seva gestió amb una crítica a la institució. “Com a oposició –ha puntualitzat, la nostra responsabilitat és fiscalitzar la tasca de l’executiu i això no significa menystenir els treballadors, de fet qui així ho està fent és el mateix govern i el coordinador, amb les seves formes de fer”.

Igual que ahir feia CCOO, portaveu d’ECP s’ha tornat a ratificar en les manifestacions expressades a l’escrit fet a La Veu, basades en el correu que el sindicat va trametre fa uns dies a la plantilla.